שרונה, אורנה, סימה וחנה

"טל היקרה, תודה על הסיור המרתק והחוויתי שערכת לנו, טיול באנגליה הכפרית.
נהנינו מאוד מהסברייך , מהידע הרב שהפגנת והרקע ההיסטורי של המקום , אין ספק שריתקת אותנו.
מודים לך על ההדרכה מעבר לזמן שהקצבת לנו בהצעה ובזכות אישיותך הנעימה, היה סיור מצוין נהנינו מאוד !
נסענו ברכבת מלונדון וככל שהתקרבנו אלייך ….הנוף שינה את צבעו לירוק .
התחלנו בסיור ההיכרות, הלכנו בתוך ההיסטוריה הבריטית, בתים מימי הביניים, תקופת שושלת טיודור ,
נופים מרהיבים ואפילו ביקרנו במאפייה המקומית, שרונה לא ויתרה על מאפה נשיקה ענק בטעם קינמון.
המשכנו בטיול רגלי ביער ובמרחבי דשא הגולף אפילו הפרענו קצת לשחקנים..מקוות שסלחו לנו…
ביער ראינו עצים עתיקים, ערמונים שנשרו מהעצים ואפילו סנאים חמודים.
רעבות הגענו לחווה אורגנית מרשימה ונהנינו מארוחת צהריים מן הטבע טעימה מאוד. המשכנו לעיר ההיסטורית
נוספת: רחובות עתיקים, חנויות של ענתיקות, מבצר מתחילת האלף ומצפה עוצר נשימה הצופה לכל האזור.הגוף אותת שזה הזמן של המתוק…בהמלצתך נכנסנו לבית קפה קטן ואינטימי שם מגישים שתייה חמה ועוגות אנגליות (סקונס) המוגשות עם ריבת תות ושמנת מוקצפת גם הפעם שרונה לא ויתרה על עוגת הגזר.
המשכנו בנסיעה אל החוף הדרומי של אנגליה דרך כבישים צרים ומתפתלים, יערות וגבעות ירוקות ונופים מדהימים. המשכנו לצוקי הגיר הלבנים, צפינו בנוף ובשקיעה עוצרת נשימה. הסיור המהנה הגיע לסיומו, את מחזירה אותנו מרוצות מאוד ועייפות לתחנת הרכבת חזרה ללונדון עם טעם של עוד…
שוב תודה בשם כל המשתתפות,"

שרונה , אורנה , סימה וחנה.